ჭკვიანი ტერმინალი“ - საქართველოს ბანკის ინოვაციური პროდუქტი ბიზნესისთვის

27 ივნისი, 2019 - საქართველოს ბანკმა ბიზნესისთვის ინოვაციური პროდუქტის დანერგვის შესახებ განაცხადა. საქართველოს ბანკი ბიზნესის წარმომადგნელებს სავაჭრო და მომსახურების სფეროში სრულიად ახალი პროდუქტით- „ჭკვიანი ტერმინალით“ სარგებლობის შესაძლებლობას აძლევს.

„ჭკვიანი ტერმინალი“ ეს არისპოსტერმინალი, სადაც გაერთიანებულია როგორც საბანკო ბარათით გადახდებისსისტემა, ასევე სალარო აპარატის ფუნქციები. ის სავაჭრო თუ მომსახურების ობიექტი,ვინც განათავსებს „ჭკვიან ტერმინალს“, ერთი მოწყობილობით განახორციელებსროგორც საბანკო ბარათებით გადახდის, ასევე სალარო აპარატის ტრანზაქციას. თუაქამდე სალარო აპარატის შესაძენად მომხმარებელი იხდიდა 250 დან-400 ლარამდე,ახლა უკვე პირველი 1000 მომხმარებელი „ჭკვიან ტერმინალს“ საჩუქრად მიიღებს და 6თვის განმავლობაში არ გადაიხდის მომსახურების საკომისიოს. პირველი 200ტერმინალი მომხმარებელს 1 ივლისიდან გადაეცემა.

სავაჭრო და მომსახურებისსფეროს წარმომადგენლები 1 თვის განმავლობაში შეძლებენ სატესტო რეჟიმშიგამოსცადონ „ჭკვიანი ტერმინალი“. ბანკი ამ პერიოდში მომხმარებლის მიერგამოთქმულ კომენტარებსა და სურვილებს გაითვალისწინებს, ხოლო 1 აგვისტოდან კიყველა მსურველს მიეცემა შესაძლებლობა, ისარგებლოს საქართველოს ბანკისდახვეწილი „ჭკვიანი ტერმინალით“ საქართველოს ბანკის ნებისმიერ ფილიალში,(ექსპრეს ფილიალების გარდა) მთელი ქვეყნის მასშტაბით.„სიამაყით მინდა აღვნიშნო, რომ საქართველოს ბანკთან ერთად ბიზნესი დაწყებაძალიან მარტივია. ბანკი ქვეყნის მასშტაბით, სერვისცენტრებში, ერთ სივრცეში უწევსმრავალფუნქციურ მომსახურებას ბიზნესის წარმომადგენლებს - მათ, ვისაც სურსდაიწყოს ბიზნესი ან განავითაროს ის.

„ჭკვიანი ტერმინალი“ როგორც ინოვაციურიპროდუქტი ვფიქრობ, კიდევ უფრო გაამარტივებს გადახდების სქემას. „ჭკვიანიტერმინალი“ რომელსაც სალარო აპარატის ფუნქციაც აქვს, მომხმარებელს მისცემსშესაძლებლობას, დაზოგოს თანხა, რადგან მას აღარ მოუწევს ცალკე სალაროაპარატის შეძენა. ჩვენი მიზანია, არსებითად გავამარტივოთ ბიზნესის მხარეს არსებულისაჭიროებების მოგვარება. ვფიქრობ, მიზანი ამ ეტაპზე მიღწეულია. ამასთან, კიდევბევრი სიახლე იგეგმება“,- განაცხადა საქართველოს ბანკის პარტნიორებთანურთიერთობის დეპარტამენტის დირექტორმა, დავით ბეჟიაშვილმა.

საქართველოს ბანკი ბიზნესის ხელშეწყობის მიზნით განაგრძობს ეგრეთ წოდებული„ერთი ფანჯრის“ პრინციპით მომსახურების დანერგვას, რათა კიდევ უფროკომფორტული და მარტივი გახადოს ბიზნესის დაწყება ან განვითარება საქართველოში.სწორედ ამიტომ, ბანკიმომხმარებელს ერთ სივრცეში უწევს მომსახურებას ყველა იმ თემასთან დაკავშირებით,რაც ბიზნესისთვის არის მნიშვნელოვანი. მათ შორის, შესაძლებელია ბანკის სერვისცენტრში ერთ ვიზიტზე: დაარეგისტრიროთ კომპანია, ისარგებლოთ საბანკო პროდუქტებით, გახსნათ საბანკო ანგარიში. ასევე, მიიღოთ „ჭკვიანი ტერმინალი“, სალარო აპარატი თუ პოსტერმინალი, ან კონსულტაცია ბანკში არსებული დაფინანსების შესაძლებლობების შესახებ.

კომენტარი