"ეს რა გაქვს, ფეხებს შორის?" – კლიპი, რომლის ფინალსაც ვერ ამოიცნობთ

მსოფლიოს წამყვანი კომპანიები კომერციული რეკლამის კუთხით თავიანთი საქმიანობის გაშუქებისას სულ უფრო და უფრო ხშირად მიმართავენ ორიგინალურ ვიდეოკლიპებს, რომელთა ფინალი, როგორც წესი, ძალიან ძნელი ამოსაცნობია.

თუ ოდესმე ნანახი არ გაქვთ (ან რატომ უნდა გენახათ, გასაკვირია), ნიძლავს დავდებ, რომ ვერასოდეს მიხვდებით, როგორ დასრულდება ეს კლიპი.

კლიპის მიმდინარეობისას, შეიძლება წარმოიდგინოთ, რომ ეს ჰიგიენური პროდუქტის რეკლამაა, ან კონტრაცეფციის პრომოსაშუალება, ან თინეიჯერების ადრეული ორსულობის საწინააღმდეგო სოციალური რეკლამა, თუმცა, ახლავე გეტყვით, რომ არც ერთია, არც მეორე და თქვენ წარმოიდგინეთ, არც მესამე.

არადა, კომპანიას Design-Generation-ს შთამბეჭდავი სლოგანი აქვს: New Media for Every Business.

წყარო

კომენტარი