სარეკლამო ადგილი - 1
720 x 85

კამერონ მაკნილი: „MOXY ორიენტირებულია თანამედროვე მოგზაურებზე, რომლებიც არჩევანს ენერგიულ ექსცენტრიულ ბრენდებზე აკეთებენ“

ახალაშენებულმა სასტუმრომ MOXY პირველად მედიის წარმომადგენლებს უმასპინძლა. მოწვეული მედია ახლოს გაეცნო სასტუმროს ძირითად კონცეფციას, რომელიც რადიკალურად განსხვავდება თბილისში არსებული სხვა სასტუმროს ბრენდებისგან. მნიშვნელოვანია, რომ MOXY ულტრათანამედროვე და ინოვაციური ბრენდია, რომელმაც აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნებში პოზიციონირება საქართველოთი დაიწყო.
მედიის წარმომადგენლებს შესაძლებლობა ჰქონდათ დაეთვალიერებინათ ინოვაციური, დინამიური, არაორდინალური სასტუმროს ნომრები და თავად ენახათ ოთახის კარს მიღმა მყოფი არაორდინალური სტუმრები და გამხდარიყვნენ მათი თავგადასავლების მონაწილენი.

კომენტარი

სარეკლამო ადგილი - 101
100 x 100