სარეკლამო ადგილი - 1
720 x 85

The Facebook-დან Facebook-მდე, ანუ, როგორ იწრთობოდა მარკი

2005 – TheFacebook

ამ დროს „ფეისბუქი“ ნამდვილი ახალშობილივით გამოიყურება: მასავით თოთო და არასრულქმნილია. თანაც, იმ დროს მას TheFacebook ერქვა...

2006 – Mini-Feed

2006 წლის სექტემბრიდან იწყება სიახლეების ნუსხა (News Feed) და მომხმარებლების კედლებზე ჩნდება მათი აქტივობების ჩამონათვალი (mini-feeds).

2007 – ინტერაქცია

ჩნდება პირველი აპლიკაციები. ივენთები, ჯგუფები, მათ შორის, ფეისბუქის საჩუქრები და ბევრი კითხვა-პასუხის აპლიკაცია.

2008 – აპლიკაციის ერა

მომხმარებლების კედელზე ჩნდება ახალი აპლიკაციები, ზოგი ნებადართული, ზოგიც - აკრძალული.

ბევრ ჩვენგანს წიგნების თარო, სხვადასხვა პოპულარული ონლაინ თამაშის, მეგობრების დაბადების დღეების კალენდრები და უამრავი სხვა ტაბი ჰქონდა.

ფეისბუქი “თვითგამოცემის” საშუალებას გვაძლევს და ამ დროიდან შეგვიძლია ავტვირთოთ და შევქმნათ ფოტო-ალბომები და ვიდეო-ალბომები..

2009 – ფეიჯები

მომხმარებლის პროფაილის პარალელურად ჩნდება კომპანიებისა და პოპულარული პირების ფან პეიჯები.

ჩვენ შეგვეძლო გავმხდარიყავით ამა თუ იმ ფეიჯის ფანები.

2010 წლიდან ფან გვერდები “ლაიქ” გვერდებად გადაკეთდა.

2010 – ვიზუალური რედიზაინინგი

ფეისბუქის დიზაინი უფრო მიმზიდველი და საინტერესო ხდება: გვერდის შუაში თავსდება ბოლოს ატვირთული სურათები.

მარცხენა მხარე ეთმობა რეკლამას და გარკვეული ტიპის შეხსენებებს.

2011 – ქანქარა

ხაზზე მყოფი (ჩათისთვის მომზადებული) მეგობრების ზედა მხარეს იკავებს შენი მეგობრების რეალურ რეჟიმში მიმდინარე აქტივობების ჩამონათვალი.

და ეს ყველაფერი არ არის. „ფეისბუქი, რომელიც ჯერ მხოლოდ 6 წლისაა, თანდათან ვითარდება და არ გაგიკვირდეთ, თუ ერთ მშვენიერ დღეს თქვენ კედელზე შეხვალთ და... მას ვერ იცნობთ.

წყარო

კომენტარი

სარეკლამო ადგილი - 101
100 x 100