„ფორბსი“ 2014 წლის ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგს აქვეყნებს
ჟურნალი „ფორბსი“ 2014 წლის ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგს აქვეყნებს. პირველობას კვლავ Apple ინარჩუნებს, რომელიც რამდენიმე წელია ამ პოზიაციაზე ლიდერობს. მსოფლიო ათეული კი, ასე გამოიყურება:
• Apple - 124.2 მილიარდი აშშ
დოლარი
• Microsoft - 63.0 მილიარდი აშშ
დოლარი
• Google - 56.6 მილიარდი აშშ
დოლარი
• Coca Cola - 56.1 მილიარდი აშშ დოლარი
• IBM - 47.9 მილიარდი აშშ დოლარი
• McDonald’s - 39.9 მილიარდი აშშ დოლარი
• General Electric - 37.1 მილიარდი აშშ დოლარი
• Samsung - 35.0 მილიარდი აშშ დოლარი
• Toyota - 31.3 მილიარდი აშშ დოლარი
• Louis Vuitton - 29.9 მილიარდი აშშ დოლარი
კომენტარი