სარეკლამო ადგილი - 1
720 x 85

ქართული ვიდეორგოლი საერთაშორისო ფესტივალის აღმოჩენა გახდა

გადამზიდავი კომპანია კამექსის სარეკლამო კლიპმა ბათუმის საერთაშორისო ფესტივალში Ad Black Sea ოქროს მედალი და საუკეთესო ვიდეორგოლის ტიტული დაისაკუთრა. რეჟისორ გიორგი პოპიაშვილის 1 წუთიანი ნამუშევარი საქართველოში ამანათების ტრანსპორტირების სერვისს ეძღვნება და თბილისს შეერთებულ შტატებთან აკავშირებს. ვიდეორგოლი სარეკლამო კომპანია JWT მეტრომ დაამზადა, პოსტ-პროდაქშენი კი მეტროგრაფს ეკუთვნის.

ფესტივალი Ad Black Sea წელს მეორედ გაიმართა და მის ჟიურიში საერთაშორისო ექსპერტები. კამექსის სარეკლამო რგოლი 7 კატეგორიიდან პირველში Film&Radio – TV&Cinema Commercials 300 კონკურენტ ნამუშევარს შორის შეირჩა.

კომენტარი

სარეკლამო ადგილი - 101
100 x 100