სარეკლამო ადგილი - 1
720 x 85

HUAWEI P20 Pro-ს მდიდრული და გამორჩეული ფერების შექმნისთვის კომპანიამ NCVM ტექნოლოგია გამოიყენა

დღესდღეობით, სმარტფონების ინდუსტრიაში მდიდრული და ყველასგან გამორჩეული ფერების შესაქმნელად, რომელთა მიღწევაც მხოლოდ პიგმენტებით შეუძლებელია, ე.წ სტრუქტურული დაფერვა გამოიყენება.

კომპანია HUAWEI-მ სწორედ აღნიშნულ ხერხს მიმართა. კერძოდ, HUAWEI P20 Pro-ს მდიდრული და გამორჩეული ფერების და გაუმტარი ვაკუუმის მქონე საფარის შექმნისთვის, კომპანიამ NCVM ტექნოლოგია გამოიყენა. HUAWEI P20 Pro-ში ოსტატურად მოახდინა სინათლით მანიპულირება გუმტარი ვაკუუმის მქონე საფარის მეშვეობით, რომელიც მოიცავს გარკვეული რაოდენობის სქელი დიელექტრიკული ფენების სარკისებურ ფუქციონირებას. სინათლე რომელიც გაივლის ამ ფენებს, აისახება და გარდატყდება სხვადასხვა მიმართულებით. ყოველივე ამან კი, შესაძლებელი გახადა ის უნიკალური Twilight (ბინდისფერი) ფერი შექმნილიყო, რომლითაც კომპანია ამაყობს.

სტრუქტურული დაფერვა გულისხმობს ფერის წარმოებას მიკროსკოპულად სტრუქტურირებულ ზედაპირზე. HUAWEI კი, გარდამავალი ეფექტის შესაქმნელად, ინდუსტრიის წამყვან, გაუმატრი ვაკუუმის მქონე საფარის ტექნოლოგიას იყენებს, იმისათვის, რომ HUAWEI -მ მიაღწიოს იასამნისფერიდან-ლურჯში და პირიქით, ლურჯიდან-იასამნისფერში გარდამავალ ფერთა კომბინაციას, კომპანია საფარის 8 ფენას იყენებს. რაც უფრო მდიდარია ფერთა გამა, მით უფრო სქელი ხდება საფარი (მაგალითად, Twilight მოდელების საფარი დაახლოებით 300 ნანომეტრი სისქისაა).

მაგალითისთვის, რომ ავიღოთ HUAWEI P20, კერძოდ, ლურჯი მოდელი მას აქვს 10 ფენა: საიდანაც 7- წარმოადგენს ფერის საფარს. რაც შეეხება, Twilight მოდელს, მის საფარში მოთავსებულია 8 ფენა, საიდანაც 5 არის ფერის საფარი.

გასათვალისწინებელია, რომ გაზრდილი ხარჯების გარდა, წარმოიშვა ბევრი სხვა მნიშვნელოვანი წინაღობა, რომელსაც კომპანია HUAWEI Twilight ფერის შექმნისას შეეჯახა. წელიწადზე მეტი დრო და ათიათასობით შუშის პანელი დასჭირდა ტესტირებისთვის კომპანიას გრადიენტული ფერის შესაქმნელად.

ერთ-ერთ მნიშვნელოვან გამოწვევას HUAWEI-თვის წარმოადგენდა ხარისხისა და მასობრივი წარმოების ბალანსის შენარჩუნება. კომპანია სერიოზულად ეკიდება სმარტფონთა ფერების შერჩევის საკითხს. HUAWEI-ში თვლიან, რომ მოწყობილობის ფერი უნდა შეესაბამებოდეს ბრენდის ხასიათ, ეს კი კარგად ჩანს P სერიის ახალ სმარტფონებში, სადაც თითოეული მოდელი არის უნიკალური და ელეგანტური.

ქართველი მომხმარებელისთვის Twilight HUAWEI P20 Pro გამორჩეული და განსაკუთრებულად მიმზიდველი აღმოჩნდა. მთავარი მიზეზი კი სმარტფონის გარდამავლ ფერთა გამა გახდა. რა თქმა უნდა არჩევანი კიდევ უფრო გაამარტივა HUAWEI P20 Pro -ს ელეგანტურმა, დახვეწილმა დიზაინმა და გამორჩეულმა პარამეტრებმა.

HUAWEI-ის პროდუქტები და სერვისები ხელმისაწვდომია 170-ზე მეტ ქვეყანაში და გამოიყენება მსოფლიოს მოსახლეობის მესამედის მიერ. მსოფლიოს მასშტაბით მოქმედებს თექვსმეტი კვლევისა და განვითარების ცენტრი აშშ-ში, გერმანიაში, შვედეთში, რუსეთში, ინდოეთსა და ჩინეთში. HUAWEI Consumer BG არის HUAWEI სამი ბიზნეს ერთეულიდან ერთ-ერთი, მათ ძირითად მიმართულებას სმარტფონების, პერსონალური კომპიუტერების, ტაბლეტებისა და ქლაუდ სერვისების წარმოება წარმოადგენს. HUAWEI-ის გლობალური ქსელი ეყრდნობა ტელეკომუნიკაციის ბიზნესში 20 წლიან გამოცდილოებას და ემსახურება მომხმარებლისთვის ინოვაციური ტექნოლოგიების შეთავაზებას მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.

კომენტარი

სარეკლამო ადგილი - 101
100 x 100