სარეკლამო ადგილი - 1
720 x 85

„ევროპაბეთი“ ფსიქოსარეაბილიტაციო ცენტრ „კამარასთან“ იწყებს თანამშრომლობას

„ევროპაბეთის“ პასუხისმგებლიანი თამაშის კამპანიაში ფსიქოლოგიურ-სარეაბილიტაციო ცენტრები სრული დატვირთვით მარტის ბოლომდე ჩაერთვებიან - კომპანია თამაშზე დამოკიდებულ ადამიანებს სრულ სარეაბილიტაციო კურსს უფასოდ სთავაზობს.

„ევროპაბეთის“ თქმით, უკვე შერჩეულია ის ორგანიზაციები, რომლებთანაც მემორანდუმები გაფორმდება. ქვეყნის საუკეთესო ფსიქოლოგები და სპეციალისტები ნებისმიერ მსურველს, ვისაც თამაშზე დამოკიდებულება აწუხებს, „ევროპაბეთის“ დაფინანსებით გაუწევენ დახმარებას.

კამპანიას სულ მალე შეუერთდება ერთ-ერთი სარეაბილიტაციო ცენტრი „კამარა“, რომლის ხელმძღვანელიც ცნობილი ფსიქოლოგი, ნათია ფანჯიკიძეა.

გარდა სარეაბილიტაციო კურსისა, „ევროპაბეთი“ თავის მომხმარებლებს რეალობის ტესტს, „დროის კონტროლს“ სთავაზობს. ტესტი ინოვაციური ჭკვიანი ტექნოლოგიაა და წარმატებითაა დანერგილი ისეთ განვითარებულ ქვეყნებში, როგორებიცაა შვედეთი, დიდი ბრიტანეთი, მალტა, გერმანია და სხვ. საქართველოში კი ის „ევროპაბეთმა“ პირველმა დანერგა.

რეალობის ტესტი დროისა და ფინანსების სწორად განკარგვას გულისხმობს. გარკვეული დროის შემდეგ მოთამაშე ეკრანზე პოპ-აპ ბანერს ხედავს, რომელიც უჩვენებს მას თამაშზე დახარჯულ დროსა და მოგება-წაგების ბალანსს. ჭკვიანი ალგორითმი მოთამაშეებს, აგრეთვე, ახსენებს აზარტული თამაშების უმთავრეს პრინციპს: რომ უნდა ითამაშო მხოლოდ სიამოვნებისთვის.

„პასუხისმგებლიანი თამაშის“ კამპანია 2019 წლის დეკემბერში გააქტიურდა. პირველი მასშტაბური ნაბიჯი კომპანიის მხრიდან რეკლამის თვითრეგულირება გახდა, რომლის ფარგლებშიც „ევროპაბეთმა“ გარე ბანერები სრულად ჩამოხსნა, ხოლო სხვა მედიასაშუალებებში კომუნიკაციის რეგულირება დაიწყო.

 „პასუხისმგებლიანი თამაშის“ მასშტაბური კამპანია სამ ძირითად მიმართულებას მოიცავს: ესაა პასუხისმგებლობა ბიზნესის, კომუნიკაციისა და საზოგადოების მიმართ. კამპანიის ფარგლებში ამოქმედდა ვებგვერდი responsible.ge, სადაც დეტალურადაა აღწერილი ყველა ის ინოვაციური თუ კარგად გამოცდილი ტექნოლოგია და მეთოდი, რითაც „ევროპაბეთის“ მომხმარებლები ისარგებლებენ. 

პასუხისმგებლიანი თამაშის კონცეფციის ეტაპობრივი დანერგვით კომპანია უზრუნველყოფს არა მხოლოდ ცნობადობის ამაღლებასა და მომხმარებლის განათლებას ამ სფეროში, არამედ ისეთი ონლაინ ხელსაწყოების ამოქმედებას, რომლებიც უკვე დიდი ხანია, ევროპის წამყვანი გასართობი თამაშების კომპანიების პრაქტიკაში წარმატებით ფუნქციონირებს, რაშიც იგულისხმება ვიდეოვერიფიკაცია, თვითშეფასების ტესტი და სხვა ტიპის ხელსაწყოები.

ევროპაბეთი 4 წლის წინათ მთლიანად გადავიდა შვედური კომპანია BETSSON-ის (17 ბრენდი 10 ქვეყანაში) მფლობელობაში. პასუხისმგებლიანი თამაშის ქართულ ბაზარზე დანერგვა BETSSON-ის ერთ-ერთი პირველი ინიციატივაა.

კომენტარი

სარეკლამო ადგილი - 101
100 x 100