სარეკლამო ადგილი - 1
720 x 85

გაიგე რას ამბობს საყვარელი პიცა თქვენზე

ლანჩის დროს ტრადიციულად პიცა ლიდერობს. ის მოთხოვნადია ყველგან, სამსახურში, სახლში თუ დაბადების დღეებზე. ამბობენ, ჩვენი გარეგნობა ჩვენზე მეტყველებს, ეს კი ყველაზე მეტად დამოკიდებულია, რას მივირთმევთ დღის განმავლობაში ანუ ერთი სიტყვით, თუ როგორ ვიკვებებით.

საინტერესოა, თქვენ რომელი კერძი გიყვართ? მას შეუძლია ადამიანის დახასიათებაში დაგეხმაროთ და უფრო მეტიც, არავითარ შემთხვევაში არ შეცდებით....

ქალებს უყვართ ცვლილებები და როცა ისინი რამის შეცვლას გადაწყვეტენ, ირჩევენ ყველაზე მარტივ გზას - ცვლილებები შეაქვთ თავის ყოველდღიურობაში... ხშირად ეს საკვების არჩევითაც გამოიხატება...ისინი ირჩევენ პიცას, როგორც განწყობის გამომხატველ საკვებს... ისინი ირჩევენ პიცას დომოკიდებულებების მიხედვით... ისინი ირჩევენ პიცას გემოვნების მიხედვით... ისინი ირცევენ პიცას ხასიათის მიხედვით...

ასე რომ, გაიგე რას ამბობს ყველაზე საყვარელი პიცა თქვენზე?! მასზე პასუხს აუცილებლად გაგცემენ „პიცა თაიმი“, „რონის პიცა“, „ფანტასტიკო“, „ფაბლიქ ქოფი“, ექსპრეს პიცა“, „პიცა კასა“, „დონ ჯუზეპე“, „პანეტერია“ და „პიცერია რაინერსი“. ამის გასაგებად კი ეს ლინკი დაგეხმარებათ; http://www.foodpanda.ge/restaurants/index/cuisines/pizza-cuisine

„მარგარიტა“, „ალაკრემი“, „პეპერონი“, „პროშუტო - ფუნგი“, „სალიამი“, „მილანო“, „კვადრო ფორმაჯიო“, „კაპრიჩოზა“, „ფაბლიქ“, „ფუნგი“,"პროშუტო დი პარმა", "კაპრეზე“, „მარგერიტა“, “პარმიჯანა“, „პრატაიოლა“ და.ა.შ ეს ყველაფერი თქვენს გემოვნებასა და უფრო მეტიც, თქვენზე მეტყველებს. ცხარე, ტკბილი თუ ნახევრად ტკბილი სანელებლებითა და სუნელებით.

მოკლედ, გაიგე რას ამბობს საყვარელი პიცა თქვეზე... არ გამოტოვოთ www.foodpanda.ge-ზე ლანჩის დრო! ჩვენს მიერ გამოკითხულ ქალბატონების ფონზე აი, ეს მივიღეთ:

„მარგარიტა“ - სტაბილური ქალბატონი, უყვართ და პატივს სცემენ ყველგან. მოსწონს სტაბილური და მშვიდი გარემო. არ უყვარს ხმაური და ქაოსი.

კაპრიჩოზა“ - მოსწონს თავის გამოჩენა განსაკუთრებით იქ, სადაც თავს ყურადღების ცენტრში ვერ გრძობს. ძირითადად, ის თავისი განსაკუთრებული გემოვნებით გამოირჩევა. უბრალოდ იცის სად რა მოიქმედოს თავის დასამკვიდრებლად.

“პარმიჯანა” - არ უყვარს ხალხმრავლობა. ის კომფორტულად თავს მხოლოდ ახლო მეგობრების გარემოცვაში გრძნობს. საკამრისია ზედმეტი გულგრილობა იგრძნობს, ტოვებს იმ ადგილს.

„ფაბლიქ“ - არ აინტერესებს რას ფიქრობენ მასზე, მისთვის მთავარია თავად იყოს თავის თავში დარწმუნებული და იცნობდეს ყველას და ყველაფერს რაც მის გარშემოა.

„სალიამი“ - უყვარს ის, რაც მისთვის ხელმისაწვდომია. აფასებს ადამიანებს მხოლოდ მათი შესაძლებლობებიდან გამომდინარე.

შეგახსენებთ, რომ გერმანულმა ბრენდმა „ფუდპანდამ“ ქართულ ბაზარზე ოპერირება 2014 წლის 21 მარტს დაიწყო. მოკლე დროის მუხედავად, მან უკვე შეძლო საზოგადოების დიდი ნაწილის დაინტერესება. „დღესდღეობით „ფუდპანდას“ პარტნიორთა რიცხვში 60 მეტი ცნობილი რესტორანია და მათი რაოდენობა დღითიდღე იზრდება.

foodpanda მომხმარებლის მოთხოვნებზე ორიენტირებული კომპანიაა, რომელიც ისეთი თანამედროვე ტექნოლოგიური სიახლის გამოყენებით, როგორიცაა მობილური აპლიკაცია, საკვების შეკვეთას ბევრად უფრო მარტივსა და სახალისოს ხდის, რაც მომხმარებლის მაქსიმალურ კომფორტს განაპირობებს. გამარტივებული ფორმით 50-ზე მეტი კვების ობიექტიდან კერძების შეკვეთა და ადგილზე მიტანა თბილისის, მცხეთისა და რუსთავის მასშტაბით საიტის გარდა( www.foodpanda.ge) განახლებული მობილური აპლიკაციის (iOS, Android, Windows Mobile) საშუალებითაც შეგიძლიათ.

foodpanda, ონლაინ საკვების შეკვეთის სერვისი, რომელიც მსოფლიოს 40-ზე მეტ ქვეყანაშია წარმოდგენილი, წელს უკვე საქართველოშია. გერმანულმა ბრენდმა ქართულ ბაზარზე ოპერირება 2014 წლის მარტში დაიწყო. ფუდპანდას სათავო ოფისი ბერლინში მდებარეობს, საიდანაც ყველა ქვეყნის საქმიანობის კოორდინირება ხორციელდება.

კომენტარი

სარეკლამო ადგილი - 101
100 x 100