სარეკლამო ადგილი - 1
720 x 85

AR Door -მა Topshop -ის დამატებითი რეალობისათვის გასახდელები დაამონტაჟა

Topsho – ის მყიდველებმა კაბის მორგება ჯადოსნური სარკის წინ შეძლეს.

ახალი ტექნოლოგიები პარტიზანულ მარკეტინგში, სულ უფრო დიდ ადგილს იკავებს. კომპანიები ცდილობენ თავიანთი მომხმარებლების ერთგულების შენარჩუნებას ორიგინალური და არაორდინალური შეთავაზებებით, რომელიც კომპანიის ერთგულ კლიენტთან ერთად, მომხმარებელს აღტაცებულს ტოვებს.

ვირტუალური გასახდელი მოიცავს ორ ყველაზე მოდური ტექნოლოგიის ტენდენციებს: დამატებული რეალობით და სამგანზომილებიანი ჟესტიკური ინტერფეისისს Microsoft Kinect -ს. მომხმარებელი არამხოლოდ თავის თავს ხედავს კიოსკის ეკრანზე ახალ ტანსაცმელში, არამედ უბრალო ჟესტიკური ბრძანებებით მართავს პროგრამას - ხელების გაქნევით და ჰაერში უხილავი ღილაკების დაჭერით, ნებისმიერი ტანსაცმლის მორგება შეუძლია. პროგრამის მუშაობისათვის არ არის საჭირო დამატებითი მარკერები. კამერა, რომელიც დამონტაჟებულია kinect – ში, აცნობიერებს ადამიანის სხეულს და ზევიდან ადებს სამგანზომილებიან კაბის მოდელებს.

კომენტარი

სარეკლამო ადგილი - 101
100 x 100