მედია-ჰოლდინგი "დრონი.ჯი"   MEDIA HOLDING "DRONI.GE"
რეკლამა Droni.ge-ზე, სპეციალური ფასები: 599 877 901, 599 877 908
სარეკლამო ადგილი - 1
720 x 85
სარეკლამო ბანერების ფასები
ყველაზე კითხვადი სტატია
სარეკლამო ადგილი - 31
200 x 500
 კალენდარი
ორშ სამშ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
ბლოგები
ქარ­თ­ვე­ლი ქა­ლე­ბის 4 მთა­ვა­რი ტი­პი კა­ცებ­თან მი­მარ­თე­ბა­ში
ახლა კითხულობენ

სოკარი უსაფრთხოების უახლესი ტექნოლოგიებით აღჭურვილი გაზგასამართი სადგურებით შედის ბაზარზე  

დავით სერგეენკო: ჯანდაცვის რეფორმები ახალ სისტემებზე გადადის  

კომპანია „არემჯის“ მეპატრონე მედიის წარმომადგენლებს შეხვდა  

მიიღეთ Express Card–ი უფასოდ, შეავსეთ მობილური ტელეფონის ბალანსი Express Pay–ს ტერმინალებში უპროცენტოდ და დააგროვეთ ქულები  

ვირტუალურ სამყაროში iPhone 5-ის სურათები გავრცელდა (ფოტო)  
სარეკლამო ადგილი - 7
200 x 120

რა საერთო აქვთ მერაბ კოსტავას, მაილზ დევისს, ელდარ შენგელაიას და საქართველოს დამოუკიდებლობის დღეს? 

თავისუფლება არ არის ღირებული თუ არ ხარ თავისუფალი შეცდომების დაშვებაში 

ოდრი ჰეპბერნის კეთილი გამონათქვამები ცხოვრებასა და ადამიანებზე 

ახალი კია სპორტიჯი ბანკ რესპუბლიკის ავტო განვადების საუკეთესო პირობებით ! 

ახალი კია სპორტიჯი მალე თბილისის ავტოსალონში! 

ფოლკსვაგენ პასატი ავტოგანვადებით თვეში $388-ად ! 
სარეკლამო ადგილი - 8
200 x 336
სარეკლამო ადგილი - 12
200 x 120
კომპანია m-tour -ს არ უნდა ვენდოთ?
presa.ge
12:27 02.05.2013

„კლიენტი ყოველთვის მართალია“ - ეს ფრაზა ქართველი ბიზნესმენებისთვის რატომღაც ჯერ კიდევ გაუგებარ ცნებად რჩება. ალბათ სწორედ ეს გახლავთ ქართულ ბაზარზე უკმაყოფილო კლიენტების დიდი რაოდენობის არსებობის მიზეზი და სულ ტყუილად ვაბრალებთ, ყველაფერს იმ ფაქტს, რომ ქართველი ერი დაუნახავია.

მაგალითისთვის შეგვიძლია მოვიყვანოთ კომპანია “m-tour”-სა და ერთ-ერთ კლიენტს შორის მომხდარი გაუგებრობა, რომელიც იმდენად სერიოზულ ფაზაში გადავიდა, რომ დაზარალებული კლიენტის ადვოკატები კომპანიის წინააღმდეგ სარჩელის შეტანას აპირებენ.

ისტორია კი ასეთია: რამდენიმე დღის წინ, “m-tour”-ს ევროპის ერთ-ერთ დედაქალაქში სასტუმროს დაჯავშნა სთხოვეს. კლიენტის მოთხოვნით, სასტუმრო აუცილებლად ცენტრში უნდა ყოფილიყო. კომპანიის თანამშრომელმა სასტუმრო შეარჩია და კლიენტს “სკაიპით” ლინკი გაუგზავნა.

კითხვაზე: ეს სასტუმრო ცენტრშია? კომპანიის თანამშრომელმა უპასუხა: კი, ცენტრშია. ამ პასუხის შემდეგ, კლიენტმა, კომპანიის წარმომადგენელს სასტუმრო დააჯავშნინა და თანხა სრულად გადაურიცხა.

თუმცა, მოგიანებით გაირკვა რომ სასტუმრო ქალაქგარეთ იყო, ხოლო როცა კლიენტმა ჯავშანის გაუქმება მოითხოვა, კომპანიის პასუხი ასეთი იყო: ამ სასტუმროს უწერია, რომ გაუქმების შემთხვევაში ჯარიმის ღირებულება 100 პროცენტია.

“m-tour”-მა კლიენტი ე.წ “cancel”-ის შესახებ წინასწარ არ გააფრთხილა (რომ გაუქმების შემთხვევაში თანხას არ დაუბრუნებდნენ). ხოლო, როცა კომპანიის წარმომადგენლის გამოუცდელობის წყალობით (რაც გაირკვა კიდეც) კლიენტის ინტერესები დაზარალდა, “m-tour”-ის პოზიცია შემდეგნაირი აღმოჩნდა: ეს ჩვენი ბრალი არაა. განთავსებული ინფორმაცია რატომ არ წაიკითხეთ?

ეს მაშინ, როცა კომპანიის წარმომადგენელმა, კლიენტთან “სკაიპით” მიმოწერისას აღიარა თავისი შეცდომა და მას ბოდიშიც მოუხადა.

“ჩემი ბრალია… მე უნდა გადამემოწმებინა… დიდ ბოდიშს გიხდით… მადლობა რომ ამხელა გამოცდილება მომეცით… ამ ქალაქში აქამდე სასტუმრო არ დამიჯავშნავს… მე დაგიბრუნებთ თანხას… მე დავუშვი შეცდომა…”, - ესაა ამონარიდები კომპანიის წარმომადგენლის მიერ გაგზავნილი წერილიდან (არსებობს სრული ტექსტიც).

დაზარალებული კლიენტის პოზიცია იყო, რომ გადახდილი თანხა სრულად ან მისი ნაწილი მაინც, არა ფიზიკურმა (ამ შემთხვევაში კომპანიის იმ წარმომადგენელმა, რომელმაც სასტუმრო შეცდომით დაჯავშნა), არამედ იურიდიულმა პირმა ანუ კომპანიამ უნდა დააბრუნოს (ვინც თანხა მიიღო - “m-tour”-მა).

თუმცა, “m-tour”-ის ხელმძღვანელობა, მისი თანამშრომლისგან განსხვავებით, შეცდომას არ აღიარებს და აცხადებს რომ ვინაიდან სასტუმრომ თანხა არ დააბრუნა, შესაბამისად, ვერც ის გადაურიცხავს კლიენტს.

“აქ საქმე თანხაზე არაა. მათი ცინიკური დამოკიდებულება და კლიენტებისადმი უსამართლო მოპყრობაა ხაზგასასმელი. სამწუხაროა, რომ ტურისტული კომპანიები კლიენტებს ასე უდიერად ექცევიან. საბოლოო ჯამში, ამით ისინი საკუთარ ბიზნესს აზარალებენ. როგორც ჩანს, ამ კომპანიაში ამდენს ჯერ ვერ ხვდებიან. ვიმედოვნებ, რომ მომავალში კლიენტებთან მოპყრობას ისწავლიან”, - აცხადებს დაზარალებული.

კომენტარი     ბეჭდვა  

2013-05-02 12:52:43
სამმაგი უნდა აზღვევინო

პლატონი2013-05-02 13:29:06
უკვე დრო მოვიდა, თუ გინდ ამ საიტმა რUბრიკა შექმნას ასEთი უმსაგავსოების ჩამDEნი ფირMების გაLერეისთვის და მარტო არა ამ ბიზნესში.
მერწმუნე დრონიჯი შენი PოPულარობა ერთიათად გაიზრდება. არაფერი DიDი დავიდარაBაც არ ჭირDება, უბრალოთ მუDმივ მიVლინებაში იYოლიე ერთი Yოჩაღი გოგო(!) სასამართლOში და Yველა გაჭბილEბული მომXმარებელის სარჩელი GამOაქVEყნე.
იDეისთვის არას ვითXოვ!
......................
გაიზარდე, შენც ასევე!.....

სვეტა2013-05-02 15:35:38
სამწუხაროდ ასეთი ფაქტები უამრავია.ყველაზე ელემენტარული ტელეფონზეც კი ნორმალურად, ამომწურავად პასუხსაც არ გაგცემენ. ეს პრობლემა სამწუხაროდ საქართველოში ნებისმიერ სფეროშია. სანამ კომპანია არ გაათვითცნობიერებებს იმას, რომ "კლიენტი მუდამ მართალია" მანამ არც ერთ ბიზნესს წარმატება არ უწერია.
პირველ რიგში , ეს კომპანიის ხელმძღვანელობამ უნდა გაითვითცნობიეროს და შემდეგ მის თანამშრომლებს ასწავლოს.

სტატუს ქუო2013-05-02 23:18:29
სასამართლოს მეშვეობით უნდა დაისაჯოს ეს ფირმა,გადამგდებები...

მე2013-05-03 09:11:36
რა სისულელეა!აქ უბრალოდ ადამიანური ფაქტორია.თუ ოპერატორმა შეცდომა დაუშვა, კლიენტს თვალები სად აქვს? ლინკი ხომ გაუგზავნეს? რატომ თვითონ არ დაინტერესდა რა სასტუმროს სთავაზობენ? და თუ ისთი დებილი კლიენტია რომ ვერ ერკვევა - მაშინ იჯდეს სახლში. ამ შემთხვევაში ფირმამ ოპერატორს უნდა დაუქვითოს ხელფასიდან, თუ კლიენტის დაკარგვა არ უნდა. და თუ სასამრთლოზე გადასცემენ- ფირმა მოიგებს, იმიტომ რომ ლინკი კლიენტს გადააწოდეს, ესე იგი კლიეტნს ჰქონდა სრული ინფორმაცია მიწოდებული. და თუ თვითონ ვერ შეამჩნია - ეგ მაგისივე ბრალია. Lინკი რომ არ გადაგდოთ-მაშინ ფირმა იქნებოდა დამნაშავე

2013-05-03 13:09:42
უნდა დაჯარიმდნენ მტური და ისიც ვინც მტურს რელამა გაუწია

2013-05-03 13:11:17
ასეთი კი აღმოჩნდა PრესაGE

Oki2013-06-18 21:36:05
That's not just logic. That's really selinbse.

Ryan2013-06-18 23:02:43
It's ipmraeitve that more people make this exact point.

დაამატე კომენტარი (მაქსიმუმ 2000 სიმბოლო) |

სახელი (მაქს. 20 სიმბოლო)

ელ–ფოსტა (არ გამოქვეყნდება)



www.droni.ge
ქართული კლავიატურა
მედია-ჰოლდინგი "დრონი.ჯი"
MEDIA HOLDING "DRONI.GE"
info@presa.ge
ტელ.: (+995 32) 2-000-247
599 877-901, 599 877-908
სარეკლამო ბანერების ფასები
მთავარი | პოლიტიკა | ეკონომიკა | საზოგადოება | სპორტი | ხელოვნება | Yellow Page | დაიჯესტი | ვიდეო | Facebook სიახლეები | სამხედრო | რჩევები | გურმანი | კრიმინალი | მეცნიერება | პერსონა | ავტო| ვალუტა | ამინდი