დიეტოლოგ ნატა გაგუას 12 რჩევა გახდომის მსურველებს

2 ლიტრი წყალი აუცილებელი მინიმუმია ზრდასრული ადამინისათვის.

ყოველ დილით, უზმოზე რეკომენდირებულია 1ჭიქა წყლის დალევა, დილის პროცედურების შემდეგ 30 წუთში საუზმის მიღება.

დაიმახსოვრეთ: წყალი დალიეთ საკვების წინ ნახევარი საათით ადრე, საჭმელს წყალი არ დააყოლოთ. ჭამის შემდეგ წყალი 40 წუთით ადრე არ დალიოთ.

საკვების ბოლო მიღება უნდა მოხდეს დაძინებამდე 3-4 საათით ადრე, წყლის მიღება შესაძლებელია ნებისმიერ დროს.

განტვირთვის დღეები მოიწყვეთ მხოლოდ კვირაში ერთხელ.

საუზმე დღის ყველაზე მნიშვნელოვანი ეტაპია, არასოდეს გამოტოვოთ ის.

ხილი უმჯობეისა მიირთვათ დღის პირველ ნახევარში.

სალათები მიირთვით არაჟნით, მაწვნით ან ზეთით, მაიონეზი კი ამოიღეთ ხმარებიდან.

მიირთვით მცირე ულუფებით. საკვების ერთჯერადი მიღება არ უნდა აღემატებოდეს 300 გრამს, მაგრამ 4-ჯერ დღეში იკვებეთ ნელა.

მიირთვით ნაკლებ მარილიანი კერძები.

ნატურალური წვენი გააზავეთ წყლით (1:3).

შეჭამეთ დღეში მხოლოდ 2-პატარა ნატეხი შოკოლადი.

კომენტარი